logo


۰۲۱-۴۴۹۶۵۳۸۳

آشنایی با نرم افزارهای پوش نوتیفیکیشن

معرفی نرم افزار ها و اپلیکیشن های پوش نوتیفیکیشن

ارسال پیام از نرم افزار های پوش نوتیفیکیشن، شبیه به sms است. این مدل اینگونه می باشد که برای کاربران از طریق وب سایت ها، اپلیکیشن ها، مرورگرها و … ارسال می شود و  همچنین بدون نیاز به دریافت اطلاعات شخصی کاربران برایشان ارسال می شود.

این پوش نوتیفیکیشن ها میتواند به روی سیستم های کامپیوتری، موبایل ها و… ظاهر شود و هدف از این کار برگرداندن اشخاص به اپ ها و وبسایت ها و همچنین با خبر کردن آنان از آپدیت ها و تغییرات جدید می باشد.

نرم افزار های پوش نوتیفیکیشن 

اغلب نرم افزار های پوش نوتیفیکیشن امکان ارسال نوتیفیکیشن برای کاربرانشان را دارند. این نوتیف ها می تواند شامل تبلیغات درون برنامه ای، مطلع کردن کاربران از تغییرات جدید و به روزرسانی ها می باشد.

به عنوان مثال:

پیام رسان ها مانند روبیکا، تلگرام، واتساپ، ایتا و…

بازی ها مانند پلاتو، کلش اف کلنز و…

برنامه های کاربردی مانند باد صبا، شیریت و…

نرم افزارهای مناسب برای ارسال نوتیفیکیشن

هر اپلیکیشنی کاربران مختص به خود را دارد و لازم است سرویس متناسب با آن نرم افزار و کاربرانش را به درستی انتخاب کنیم. قیمت سرویس نیز همچنین باید به صرفه باشد و ابزار هایی برای آنالیز کاربران و همچنین ساعت بیشترین بازدهی را به ما نشان دهد.

روزانه شاهد روی کار آمد بسیاری از این سرویس ها هستیم. نمیتوان به قطع گفت که کدام سرویس ها خوب و کدام بد هستند اما به طور خلاصه و مختصر چندین سرویس با امتیاز بالا برای شما عزیزان گردآوری شده است:

 

پوش نوتیفیکیشن و نرم افزار های آن

 

ابزارهای پوش نوتیفیکیشن خارجی

  • Urban Airship: این سرویس برای ارسال پوش اندروید و آی او اس است که قابلیت ارسال پیام های چند کاناله و یک اطلاعات منسجم از کاربران به ما می دهد.
  • Leanplum : این سرویس برای شخصی سازی نوتیفیکیشن ها تمرکز دارد و شما می توانید با استفاده از این سرویس نوتیفیکیشن های خود را بر اساس نیازها و خواسته کاربران شخصی سازی کرده و بدین ترتیب کاربران طبق نیاز و موقیعت مکانی و خواسته هایشان، نوتیف دریافت می کنند.
  • One Signal : این سرویس رایگان تمامی شخصی سازی و ارسال خودکار را برعهده می گیرد. البته این سرویس مناسب در ایران فیلتر شده است.
  • Localytics : این پلتفرم قدرتمند قابلیت تجزیه و تحلیل کمپین های پوش و همچنین تعامل کاربران را با پیام های ارسال شده را مورد برسی قرار می دهد.

سرویس های پوش نوتیفیکیشن داخلی

  • چابک: یکی از سرویس های پیشرفته به شمار می رود البته قیمت آن از دیگر سرویس ها کمی بالاتر است. از قابلیت های این سرویس می توان به ضمانت تحویل پیام، ارسال از پلت فرم های مختلف و… اشاره کرد.
  • چشمک: امکان ارسال به چندین اپلیکیشن، پوش های پیش ساخته ، رابط کاربری آسان و… از قابلیت های سرویس چشمک به شمار می رود.
  • هم نوتیف: یکی از بهترین سرویس های ارسال را دارد. دارای سرویس 24 ساعته می باشد. از سوی دیگر دارای سرعت بالا حتی در سرعت 2G را دارد همچنین قابلیت شخصی سازی طبق نیازهای هر کاربر را دارد.
  • بفرست: بعد از فیلتر شدن وان سیگنال و پوشی و… خود را اولین سرویس می داند که راه اندازی شده است. همچنین دارای پشتیبانی 24 ساعته، ارسال آنی پیام ، پنل کاربری کامل و… اشاره کرد.
  • نجوا: این سرویس به صورت اختصاصی روی کروم (برای وب و اندروید) و روی فایرفاکس (برای وب) پشتیبانی می کند. از قابلیت های نجوا می توان به ارسال فوری ، پوش نوتیفیکیشن های تخصصی و… اشاره کرد.
  • پوشه: یکی از سرویس های خوب برای کاربران موبایل و وب به شمار می رود. نیاز به سرور مجزا برای ارسال اعلان را ندارد و همچنین نیازی به دانش برنامه نویسی نیز ندارد.

 

سرویس های پوش نوتیفیکیشن داخلی و خارجی

کلام آخر برای آشنایی با نرم افزارهای پوش نوتیفیکیشن

طبیعتا سرویس های بسیاری زیادی در کشورمان برای ارسال پوش نوتیفیکیشن وجود دارد که نمیتوان به تمامی آن ها پرداخت اما بعد از فیلتر شدن وان سیگنال با کمی جست و جو می توان بهترین و کم هزینه ترین سرویس را با توجه به نیاز های خود انتخاب کنید.

 

 

 

نرم افزار های پوش نوتیفیکیشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات جدید