logo


۰۲۱-۴۴۹۶۵۳۸۳

آشنایی با کمپین های پوش نوتیفیکیشن

با توجه به نیاز این روزهای کسب و کار ها برای یافتن راهی برای جذب مشتری، هم نوتیف در این مقاله به بررسی و آشنایی با انواع کمپین های پوش نوتیفیکیشن و کاربرد های آن ها پرداخته است.

راه های استفاده از کمپین های پوش نوتیفیکیشن

آشنایی با پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن یک راه تاثیر گذار در دیجیتال مارکتینگ است که با سرعت عمل می کند و به شرکت ها این امکان را می دهد که پیام ها و پیشنهادات و یا سایر اطلاعات را به مشتریان خود ارسال کنند.

دانستن انواع مختلف پوش نوتیفیکیشن ها و پیاده سازی  تکنیک های مناسب می تواند به شما کمک کند تا از حداکثر اعلان های خود به خوبی استفاده کنید و یک بنر تبلیغاتی خوب ایجاد نمایید.

پوش تلفن همراه و وب یکی از کانال های ارتباطی پیشرو می باشد که توسط برنامه ها و مرورگرها  برای تراکنش ها تبلیغات تعامل مجدد و استفاده از تجربه مشتری استفاده می شود کاربران این پیام ها را در بالای صفحه تلفن همراه خود یا  در سمت پایین مرورگر خود دریافت می کنند.علاوه بر این به شما اجازه می دهد تا پیام های تبلیغاتی خود را شخصی سازی کنید و گروه های خاصی از کاربران را هدف قرار دهده و برای آن ها ارسال کنید. همچنین پوش نوتیفیکیشن به شما کمک می کند تا در مراحل مختلف بازاریابی با مشتریان خود در تماس باشید.  با کمک پوش نوتیفیکیشن می توان محصولات مرتبط را همراه با تصویر محصول با قابلیت کلیک کردن روی قیمت و پیمایش پیوند عمیق با نمایش محصولات در درون برنامه های اندروید Ios وب سایت های مختلف و درون مرورگرهای کروم فایر فاکس ارسال کند اگر چه پوش نوتیفیکیشن یک کانال بازاریابی جدید می باشد اما در چند سال گذشته بسیار مهم شده است چرا که بازاریابان به طور فزاینده ای از پوش نوتیفیکیشن به عنوان استراتژی خود استفاده می کنند  با این حال آنها در تلاش هستند  تا یک استراتژی قوی در مورد پوش نوتیفیکیشن ها برای جذب تعامل و حفظ کاربران پیدا کنند.

کمپین های پوش نوتیفیکیشن از چه طریقی میتواند کمک کننده باشد؟

آشنایی با انواع کمپین های پوش نوتیفیکیشن 

کمپین های پوش نوتیفیکیشن یکی از جدید ترین روش های بازاریابی دیجیتال می باشند و برای ارسال پوش نوتیفیکیشن و افزایش بازدید می توانید کمپین های پوش نوتیفیکیشنمختلفی را اجرا کنید که به شرح زیر می باشند:

کمپین های پوش نوتیفیکیشن همراه با تصویر ایموجی:

در این نوع کمپین می توانید از امکانات متنوعی برای جلب توجه مخاطب استفاده کنید اگر می خواهید کاربر وارد صفحات مختلفی از وب سایت شما بشود این نوع کمپین مناسب شما می باشد زیرا می توانید چندین لینک بگذارید و کاربران را به وب سایت خود دعوت کنید متن تصویر و ویدئو در این کمپین در اختیار شما می باشد  تا کاربران را به سمت وب سایت یا اپلیکیشن شما هدایت کنید اگر تعداد کاراکترهای  پیام نوتیفیکیشن محدود باشد از ایموجی برای انتقال پیامتان به کاربران استفاده کنید ایموجی ها تاثیرگذار هستند و می توانند صمیمیت بین برند شما و کاربران را افزایش بدهد.

کمپین های پوش نوتیفیکیشن سبد خرید خرید رها شده:

بسیاری از مشتریان به وب سایت یا اپلیکیشن  شما مراجعه می کنند و محصولات مورد نیازشان را به سبد خرید اضافه می کنند و به دلایلی  فرایند خرید خود را تکمیل نمی کنند ممکن است هزینه ارسال برای مشتری بالا باشد یا نتواند در آن لحظه هزینه را پرداخت کند با استفاده از این کمپین ها و تخفیفات محصولات مشتری ها را دوباره به خرید دعوت می کنید.

کمپین های پوش نوتیفیکیشن ارسال اطلاعات:

بسیاری از مشتریان به وب سایت یا اپلیکیشن  شما مراجعه می کنند و محصولات مورد نیازشان را به سبد خرید اضافه می کنند و به دلایلی  فرایند خرید خود را تکمیل نمی کنند ممکن است هزینه ارسال برای مشتری بالا باشد یا نتواند در آن لحظه هزینه را پرداخت کند با استفاده از این کمپین ها و تخفیفات محصولات مشتری ها را دوباره به خرید دعوت می کنید.

کمپین های پوش نوتیفیکیشن ارسال اطلاعات:

می توانید جدید ترین اخبار را با کمپین های پوش نوتیفیکیشن  برای مخاطب ارسال کنید آژانس های گردشگری مجله های خبری و فروشگاه های اینترنتی از علاقه مندان این نوع کمپین ها هستند حتی صرافی های ارز دیجیتال می توانند از کمپین ارسال اطلاعات و برای اطلاع رسانی درباره اخبار ارز دیجیتال و قیمت های ارزها استفاده کنند.

کمپین های پوش نوتیفیکیشن ترغیب کننده:

در این نوع پوش نوتیفیکیشن به کمک مشتری شتافته و با ارسال پیام های خودکار که با هدفی خاص جمع آوری شده می توانید مشتری را وارد قیف فروش خود کنید برای این کار بهتر است از پیام های شخصی برای شناسایی مشتری استفاده شود یا حتی با برسی صفحات بازدید شده توسط مشتری به او کمک کنید.

کمپین های پوش نوتیفیکیشن زمان دار:

این روش در مشتری اضطرار ایجاد می کند تا مشتری هر چه زودتر ترغیب به انجام دادن پیام نوتیفیکیشن شود این پیام ها باید در زمان خاصی انجام شود و مدت زمان انجام گرفتن هم در پیام قید شود.

کمپین های پوش نوتیفیکیشن  یک راهکار مطمئن برای تلقی کسب و کارها

انواع پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن اپلیکیشن موبایل:

بدین ترتیب که هنگامی اپلیکیشن جدیدی روی تلفن همراه خود نصب کردید پیام در لاک اسکرین یا در محل مخصوص نوتیفیکیشن در بالای صفحه نمایش دیده می شود مثال ساده این نوتیفیکیشن ها اعلان های شبکه های اجتماعی مانند واتس آپ و تلگرام می باشد.

پوش نوتیفیکیشن وب موبایل:

از طریق مرورگرهای مختلف همانند کروم و یا فایر فاکس به کاربر ارسال می شود اگر کاربر نوتیفیکیشن وب سایت شما را فعال کرده باشد حتی اگر وارد وب سایت شما  هم نشود زمانی که مرورگر را باز می کند پیام شما را در بالای صفحه نمایش خود مشاهده می کند بیشتر این روش برای دیجیتال مارکت ها  برای افزایش تعامل با کاربران و افزایش بازدید از وب سایت می باشد.

پوش نوتیفیکیشن دسکتاپ:

فقط روی صفحه نمایش مانیتور و لپ تاب زمانی که در وب سایت مورد نظر خود ثبت نام کرده باشید یا از نرم افزار خاصی روی سیستم عامل خود استفاده می کنید پیام ارسال می شود.

پوش نوتیفیکیشن گجت پوشیدنی:

در دستگاه های پوشیدنی مثل اپل واچ سامسونگ واچ پیام های شبکه های اجتماعی و اعلان اپلیکیشن های ورزشی را می توانید با اتصال به تلفن همراه خود و فعال سازی تنظیمات دریافت اعلان روی تلفن همراه هوشمند پیام نوتیفیکیشن را بصورت مستقیم دریافت کنید.

در این مقاله سعی کرده ایم شما را با مفاهیم پوش نوتیفیکیشن و انواع پوش نوتیفیکیشن و کمپین های پوش نوتیفیکیشن آشنا کنیم فکر می کنید کدام کمپین پوش نوتیفیکیشن مناسب شما می باشد مشتاقیم نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه برای ما ارسال کنید.

آشنایی با انواع کمپین های پوش نوتیفیکیشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات جدید