logo


۰۲۱-۴۴۹۶۵۳۸۳

پوش نوتیفیکیشن اندروید

آیا تابحال برایتان پیش آمده که وارد وب سایتی شوید و از شما بپرسد” آیا میخواهید از آخرین اخبار مطلع شوید؟” یا یک پیام یا اعلانی دربالای صفحه تان ظاهر شود و ندانید از کجا پیدا شده؟

به اینگونه پیام ها پوش نوتیفیکیشن می گویند. (push notification)

با ما همراه باشید تا نکات مهمی درباره پوش نوتیفیکیشن و پوش ونوتیفیکیشن اندروید را بدانید!

انواع پوش نوتیفیکیشن براساس سیستم عامل ها:

در دنیای دیجیتال مارکتینگ پوش نوتیفیکیشن روشی جدید و نوپا اما با کارایی بسیار بالاییست.

3نوع مختلف از پوش نوتیفیکیشن وجود دارد:

 پوش نوتیفیکیشن موبایل(اندروید و ios)

پوش نوتیفیکیشن وب 

پوش نوتیفیکیشن دسکتاب

 

 

پوش نوتیفیکیشن موبایل:

در این نوع از پوش نوتیفیکیشن که به دو دسته پوش نوتیفیکیشن اندروید و پوش نوتیفیکیشن آیفون تقسیم می شوند کاربر اعلان هایی را از اپلیکیشن های نصب شده دریافت می کند که هدف آن ها ترغیب کاربر برای استفاده دوباره از برنامه است . یا وب هایی که به آن ها اجازه ارسال پیام داده پیام هایی را ارسال میکنند حاوی اخبار و یا اطلاعات دیگریست. این اعلان ها بدلیل افزایش تعامل کاربر با سایت و یا اپلیکیشن است.

با استفاده ازپوش نوتیفیکیشن اندروید دیگر نیاز به هزینه های کلان نیست و از مزایای این نوع تبلیغات حق انتخاب کاربر است.

یعنی در این نوع نوتیفیکیشن کاربر ناخواسته با انبوهی از تبلیغات مواجه نمی شود و خود او این انتخاب را می کند که نوتیفیکیشن ها در دستگاه اندروید یا ios آن ظاهر شوند یا خیر.

 

 

تاثیر پوش نوتیفیکیشن اندروید بر درآمد اپلیکیشن:

هنگامی که هدف شما درآمدزایی از داخل برنامه و یا پرداخت درون برنامه ای باشد ممکن است همان زمان ارسال پوش نوتیفیکیشن زمان درآمدزایی شما نیز باشد. مخصوصا اگر درآمدزایی شما از طریق تبلیغات باشد پوش نوتیفیکیشن اندروید بهترین گزینه است زیرا کاربر بر روی ان کلیک می کند و در همان لحظه تبلیغات نمایش داده شده و هدف شما انجام شده است.

پوش نوتیفیکیشن اندروید برای اپلیکیشن ها در اکثر اوقات نباید تبلیغاتی باشد و شما صرفا باید برای مطلع سازی کاربر از آن استفاده کنید.

مثلا زمانی که کاربر سبد خرید خود را بدون انجام خرید رها کرده می توانید با ارسال یک پیام از طریق اپلیکیشن (در پوش نوتیفیکیشن اندروید یا ایفون) او را ترغیب به انجام دوباره خرید می کنید.

و یا حتی می توانید با یک پیام تخفیف و شگفتانه او را به تعامل دوباره با اپلیکیشن سوق دهید.

 

 

تعرفه پوش نوتیفیکیشن اندروید و وب:

همچنین تعرفه پوش نوتیفیکیشن متفاوت است. و این به شهر یا شهرستان های مورد انتخاب و یا نوع پوش نوتیفیکیشن(وب اندروید ویا آیفون) بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات جدید