logo


۰۲۱-۴۴۹۶۵۳۸۳

تبلیغات نوتیفیکیشن اینستاگرام و تلگرام به راحتی

 

پوش نوتیفیکیشن،راهی آسان برای تبلیغات گسترده

تبلیغات در اینستاگرام

 

امروزه با پیشرفت فضای مجازی و گسترش آن در همه جوانب ، تاثیر زیاد آن در هر لحظه از زندگی مان کاملا ملموس است.

قطعا کسب و کار هایی که در فضای مجازی پایه گذاری شده اند نیز با هر به روز رسانی دچار تغییرات عمده خواهند شد.

در این بین جایگاه های شبکه های بزرگ اجتماعی از قبیل اینستاگرام ، تلگرام ،فیس بوک و … نیز حائز اهمیت است.

 

اینستاگرام و جایگاهش در تبلیغات

اینستاگرام و تبلیغات

 

جای هیچ گونه شک و شبه ای نیست که شبکه اجتماعی اینستاگرام با داشتن در حدود 58 درصد از سهم کشور در زمینه کسب و کار های اینترنتی جایگاه ویژه ای در این زمینه دارد.

پس با این روال، تبلیغات در این بستر قطعا میتواند باعث افزایش بازده ما در کسب و کارشود.

آسان و راحت بودن تبلیغات ،مزیتی در اینستاگرام

تبلیغ هدفمند

برخلاف تبلیغات جمعی که به آن پاپ آپ نیز گفته میشود و مخاطب خاص خود را ندارد و به شکل جمعی ارسال میشود، اینستاگرام در این مورد از شیوه تبلیغات با کسب اجازه از مخاطب خود ،عملکردش را با هدف پیش میبرد و در کنار آن اعتماد مخاطبین خود را نیز جلب کرده است.

بالا بردن نرخ تبدیل

دیده شدن با ریت بالا در نگاه مخاطبان به طور خودکار میتواند باعث افزایش یافتن نرخ کلیک بر روی تبلیغ شما گردد.با همین عملکرد ساده ولی کاربردی شما میتوانید کسب و کار خود را در این راستا مدیریت کنید.

هرز رفتن پایین در گرو بازدهی بالا

ارسال تعداد بسیار بالای ایمیل الزاما به معنی عملکرد خوب برای ارسال تبلیغات ما نیست.به طور معمول از هر 10000 ایمیل 30 در صد آن به پوشه اسپم مخاطب میرود که هرز رفته محسوب میشود.گاهی حتی مخاطب پاپ آپ را در مرورگر خود بسته و هیچ موردی را دریافت نمیکند.

در عوض تبلیغات پوش نوتیفیکیشن در اپلیکیشن اینستاگرام با هدفمند کردن عملکرد خود باعث میشود هرز رفتن کمی داشته باشد و در نگاه اول، مخاطب خود را وادار به بازدید کند.

آگاهی سازی

دیده شدن محتوای تبلیغ یکی از ویژگی های برتر نوتیفیکیشن اینستاگرام است.اغلب در تبلیغات پاپ آپ یا موارد مشابه مخاطب متوجه محتوای آن نمیشود و یا حتی اصلا آن را باز نمیکند.

روش ارسال نوتیفیکیشن در اینستاگرام

 

ارسال تبلیغ به طریقه شخصی

با اجرای عملگر های “Push Notification”  ،پلتفرم خود را که میتواند سایت و یا نرم افزار باشد، تبدیل به پایگاه تبلیغاتی خود کنید و در ابتدا با کسب اجازه از مخاطب خود میتوانید تبلیغاتی جذاب برای جلب نظر آنها برایشان ارسال کنید و بازاریابی خود را در این راستا مدیریت کنید.

 

ارسال تبلیغ از طریق شخص سوم

شما میتواند با استفاده از پلتفرم شخص سومی که مخاطبان زیادی را برای خودش جمع کرده اقدام به ارسال اعلان های خود کنید.

به عنوان مثال در بین نرم افزار های سیستم عامل آندروید،اپلیکیشنی که در بین مخاطبان ایرانی درصد نصب بالایی را دارد انتخاب میکنیم و با سازنده این نرم افزار برای ارسال تبلیغ در قبال پرداخت هزینه صحبت میکنیم.

تلگرام،محبوب ترین اپ در ایران

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن در تلگرام

 

تقریبا همه از این واقعیت که تلگرام محبوب ترین اپلیکیشن در بین ایرانیان میباشد خبر دارند.بر اساس آخرین امار منتشر شده بیش 50 میلیون کاربر در ایران (تقریبا 6 نفر از هر 10 نفر) کاربر این شبکه اجتماعی هستند.

همین محبوبیت سبب شده که با تبلیغات در تلگرام حتی به میزان کم، فضای بسیار مناسبی برای رشد کسب و کار ایجاد گردد.

در بستر تلگرام وجود کانال های کوچک و بزرگ باعث شده که زمینه تبلیغات بسیار وسیع باشد و هر کسی بتواند کسب و کار خود را به راحتی و در طیف وسیعی تبلیغ کند.

پوش نوتیفیکیشن در تلگرام و مزایای آن

در این عمل که توسط یک ربات های تلگرام به صورت مستقل انجام میشود و به مانند تبلیغ بنر در کانال های تلگرامی میباشد، به این صورت است که پیامی به چندین دسته دیوایس هایی مثل لپتاپ ها و تلفن های هوشمند که در اختیار مخاطبین میباشد ارسال میشود که حامل پیامی تبلیغاتی است.

حتما برای شما نیز پیش آمده است که پیامی در ارتباط با عضویت در یک گروه و یا کانال تگرامی ارسال شده است.این مورد را میتوان نمونه ای در این زمینه نام برد.

دقت شود که جذابیت این نوع روش به این خاطر میباشد که ریزش بسیار کمی دارد، دلیل این اتفاق هم از آنجا است که تبلیغات ما هدف مند بوده و ورود مخاطب نیز با رضایت خودش انجام شده است.

البته باید این را هم گفت که احتمال ریزش در ادامه وجود دارد و به طور طبیعی بین 10 تا 20 درصد امکان ریزش وجود دارد.البته این بستگی به مدیریت محتوای کانال شما دارد ،هر چه محتوا مناسب تر و کاربری تر باشد درصد ریزش به مراتب کمتر میشود.

 

 

نتیجه گیری

با پیشرفت هر روزه علم و تکنولوژی و به دنبال آن فضای مجازی بسیاری از موارد دنیای امروزه ما از قبیل کسب و کار ها نیز دچار تغییرات گسترده شده است.

تبلیغات در کسب و کار، چه از نوع سنتی و یا مدرن از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و یکی از بهترین بستر ها ، شبکه های اجتماعی میباشد و با این اپلیکیشن ها میتوان ساز و کار کسب و کار خود را به راحتی مدیریت، گسترش و بهبود ببخشیم.

 

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن آسان در اینستاگرام و تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات جدید